Mogą Państwo złożyć reklamację lub skargę w formie:
- pisemnej przez złożenie pisma w siedzibie Spółki, poprzez posłańca, lub przesyłką pocztową adresowaną do: Let Me Pay Sp. z o.o., ul. Iłżecka 26, 02-135 Warszawa albo faxem na numer +48 22 376 0001
- elektronicznej: wypełniając powyższy formularz lub wysyłając wiadomość email na adres pomoc@szkolnakasa.pl
- ustnej podczas rozmowy bezpośredniej z pracownikiem Let Me Pay lub telefonicznie pod numerem telefonu +48 22 376 0000
Są Państwo uprawnieni do złożenia reklamacji lub skargi poprzez pełnomocnika dysponującego pełnomocnictwem udzielonym w formie pisemnej.
Let Me Pay udziela pisemnej odpowiedzi na każdą reklamację lub skargę w terminie do 15 dni roboczych zgodnie z wymaganiami w zakresie ochrony konsumenta i obowiązków informacyjnych. W szczególnie skomplikowanych przypadkach Spółka może podjąć decyzję o wydłużeniu terminu rozpatrywania skargi i udzielania odpowiedzi, o którym mowa w zdaniu powyżej, oraz określić przewidywany termin rozpatrzenia skargi i udzielenia odpowiedzi, który jednak nie może przekroczyć 35 dni roboczych w przypadkach dotyczących usług płatniczych.
Mogą Państwo odwołać się od stanowiska Spółki zawartego w odpowiedzi na reklamację lub skargę korzystając z pomocy Rzecznika Konsumenta, kierując sprawę do Sądu Polubownego przy Komisji Nadzoru Finansowego, zwracając się do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie postępowania w trybie i na zasadach określonych w ustawie o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym, lub zwracając się do Sądu powszechnego w drodze powództwa cywilnego.