
Składanie reklamacji i skarg
Mogą Państwo złożyć reklamację lub skargę w jednej z poniższych form:
- Elektronicznie: poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie internetowej,
- Ustnie: podczas rozmowy bezpośredniej z pracownikiem Let Me Pay lub telefonicznie pod numerem: +48 222 2662 300.
- Pisemnie: poprzez złożenie pisma w siedzibie Spółki lub za pośrednictwem przesyłki pocztowej na adres: Let Me Pay Sp. z o.o., ul. Iłżecka 26, 02-135 Warszawa.
Reklamację lub skargę mogą Państwo również złożyć za pośrednictwem pełnomocnika dysponującego pełnomocnictwem udzielonym w formie pisemnej.
⸻
Terminy rozpatrywania reklamacji
Let Me Pay udziela pisemnej odpowiedzi na każdą reklamację lub skargę w terminie do 15 dni roboczych od dnia jej otrzymania, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony konsumentów i usług płatniczych.
W przypadkach szczególnie skomplikowanych, gdy rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie nie jest możliwe, Spółka poinformuje Państwa o przyczynach opóźnienia, wskaże okoliczności wymagające dodatkowych ustaleń oraz określi przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 35 dni roboczych.
Przypadek szczególnie skomplikowany oznacza sytuację, w której:
- rozpatrzenie reklamacji wymaga uzyskania dodatkowych wyjaśnień od podmiotów zewnętrznych (np. banków, operatorów płatności, partnerów technicznych),
- zgłoszenie dotyczy zdarzeń wymagających analizy wielu powiązanych transakcji,
- konieczne jest przeprowadzenie dodatkowej weryfikacji bezpieczeństwa, tożsamości lub autoryzacji,
- lub gdy sprawa ma charakter nietypowy, uniemożliwiający jej rozstrzygnięcie w standardowym terminie.
⸻
Środki odwoławcze
Mogą Państwo odwołać się od stanowiska Spółki zawartego w odpowiedzi na reklamację lub skargę korzystając z pomocy Rzecznika Konsumenta, zwracając się do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie postępowania w trybie i na zasadach określonych w ustawie o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym, kierując sprawę do Sądu Polubownego przy Komisji Nadzoru Finansowego lub zwracając się do Sądu powszechnego w drodze powództwa cywilnego.





